Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Zaprojektowanie i wykonanie remontu w budynku przy ul. Św. Marcin 30 w Poznaniu

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu w budynku przy ul. Św. Marcin 30 w Poznaniu w następującym zakresie:

1) na rzecz Miasta Poznania:

a) Remont elewacji podwórzowej budynku frontowego oraz remont wszystkich elewacji oficyn,

b) Wymiana i ujednolicenie stolarki okiennej w budynku głównym od strony podwórza oraz we wszystkich oficynach,

c) Wymiana i ujednolicenie stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrznych na klatki schodowe),

2) na rzecz ZKZL:

a) Remont dachu oficyn.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

  • wykonanie na podstawie wytycznych oraz uzyskanych w ramach przedmiotu Umowy niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, postanowień, opinii i ekspertyz (dalej jako ,,Pozwolenia”), kompletnej Dokumentacji Projektowej obejmującą inwentaryzację budynku, projekt budowlany, projekt wykonawczy, Plan BIOZ, Program prac konserwatorskich oraz innych dokumentów, niezbędnych do wykonania robót,
  • opracowanie na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej STWiOR, przedmiaru i kosztorysu ofertowego,
  • uzyskanie na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej ostatecznej i/lub prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do prowadzenia robót objętych Dokumentacją Projektową,
  • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej Dokumentacji Projektowej, zwanym dalej ,,Nadzorem autorskim”
  • kompleksowe wykonanie, zgodnie z wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego kompletną Dokumentacją Projektową, robót nią objętych.

UWAGA: Zmiana terminu składania/otwarcia ofert:

Nowy termin składania ofert: 21.02.2020 r. godz. 13:00

Nowy termin otwarcia ofert: 21.02.2020 r. godz. 13:15

Termin składania ofert: 21-02-2020 13:00

Termin publikacji: 31-01-2020 14:56

Drukuj
Data wydruku: 22.12.2024 15:29


Załączniki

Ogłoszenie (146.2 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

formularze (139.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Modyfikacja SIWZ, IPU_06.02.2020 r. (116.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_06.02.2020 r. (I) (56.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_06.02.2020 r. (II) (53.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_10.02.2020 r. (245.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Załącznik do odpowiedzi_10.02.2020 r. (9.8 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_12.02.2020 r. (73.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_12.02.2020 r. (56.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_18.02.2020 r. (81.2 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_19.02.2020 r. (37.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (428.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Unieważnienie postępowania (33 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie BZP (unieważnienie) (101.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 31.01.2020 14:57

Data aktualizacji informacji: 11.05.2020 16:34

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Hide picture