Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Wykonanie prac instalacyjnych w mieszkalnych budynkach komunalnych w Poznaniu przy ul. Przemysłowej 27-27A, ul. Przemysłowej 48, ul. Fabrycznej 2A, ul. Zeylanda 5 wraz z ich podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej. Modernizacja okien (8 części)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej, instalacji ciepłej wody użytkowej, zimnej wody i kanalizacji sanitarnej, wymiana stolarki okiennej, demontaż i przebudowa instalacji gazowej, sporządzenie oddzielnie dla każdego budynku dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją oraz innych prac w mieszkalnych budynkach  komunalnych przy :

1)    ul. Przemysłowej 27-27A

2)    ul. Przemysłowej 48

3)    ul. Fabrycznej 2A

4)    ul. Zeylanda 5

Opis przedmiotu zamówienia zawierają:

–    Dokumentacja projektowa

–    Specyfikacja Techniczna  Wykonania i Odbioru Robót – załączniki nr 9 do SIWZ stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na niżej wymienione adresy oddzielnie dla oferentów zainteresowanych robotami związanymi z instalacjami oraz wymianą stolarki okiennej:

Część I – ul. Przemysłowa 27-27A – Instalacje

Część II – Przemysłowa 27-27A – Stolarka

Część III – ul. Przemysłowa 48 – Instalacje

Część IV – ul. Przemysłowa 48 – Stolarka

Część V – ul. Fabryczna 2A – Instalacje

Część VI – ul. Fabryczna 2A – Stolarka

Część VII – Zeylanda 5 – Instalacje

Część VIII – ul. Zeylanda 5 – Stolarka

 

UWAGA!

W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie Urzędu Zamówień Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie zagrożenia epidemicznego, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, oprócz opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania ofertdopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

W tym celu postępowanie zostało udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: 

https://platformazakupowa.pl/transakcja/330368

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą nadal na obecnej stronie internetowej. 

UWAGA! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert”

Nowy termin składania ofert: 06.04.2020.r. godz. 12:00

Nowy termin otwarcia ofert: 06.04.2020.r. godz. 12:15

Termin składania ofert: 06-04-2020 12:00

Termin publikacji: 04-03-2020 14:43

Drukuj
Data wydruku: 18.04.2024 19:32


Załączniki

Ogłoszenie (162.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (143.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Dokumentacja - Fabryczna 2A (174.1 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Dokumentacja - Przemysłowa 27-27A (281.3 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Dokumentacja - Przemysłowa 48 (271.6 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Dokumentacja - Zeylanda 5 (167.8 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi (149.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zmodyfikowany formularz - załącznik nr 5 (15.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (124.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_19.03.2020 r. (10.8 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Fabryczna 2a - nowy przedmiar (42 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_19.03.2020 r. (72.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_26.03.2020 r. (6 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_26.03.2020 r. (78.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_31.03.2020 r. (915.2 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (70.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja o unieważnieniu cz. I, III i VII (36.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja o unieważnieniu cz. V (39.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Wyniki (73.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (105.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - korekta (70.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 04.03.2020 14:44

Data aktualizacji informacji: 29.05.2020 14:55



Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.