Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Zarządu Transportu Miejskiego w podziale na II części. Postępowanie prowadzone w trybie art. 138o Pzp

Opis przedmiotu zamówienia: [CPV: 79.71-00.00-4]

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Zarządu Transportu Miejskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część I – Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Siedzibie Zamawiającego, która jest położona w Poznaniu przy ul. Matejki 59,  60-770 Poznań, obejmująca budynek, w którym znajdują się pomieszczenia biurowe (w tym Punkt Obsługi Klienta, Biuro Obsługi Klienta) usytuowane na parterze, I, II, III i IV piętrze wraz z pomieszczeniami przynależnymi (ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia socjalne i sanitarne, poddasze,  pomieszczenia piwniczne, pomieszczenia specjalne), o łącznej powierzchni użytkowej i pomocniczej 2873,97 m2, wraz z przylegającą do niego z tyłu budynku działką o powierzchni 318m2, w większości utwardzoną ażurowymi elementami betonowymi, z miejscami postojowymi dla pracowników Zamawiającego.

Część II – Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Dworców autobusowych:

  • Dworzec autobusowy Jana III Sobieskiego, ul. Franciszka Stróżyńskiego 40, 60-688 Poznań, z działką o powierzchni 25122 m2, na której znajduje się zadaszenie peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni zabudowy 623,3 m2. Budynek obejmuje poczekalnię dla podróżnych wraz z toaletami, punkt obsługi klienta, pomieszczenie dyżurnych ruchu, pomieszczenia socjalne oraz sanitariaty na I piętrze, a także zadaszony teren przechowalni na rowery. Na terenie obiektu znajduje się system sygnalizacji pożarowej;
  • Dworzec autobusowy Rataje, ul. Bolesława Krzywoustego 19, 61-144 Poznań,
    z działką o powierzchni 10696 m2, na której znajduje się zadaszenie peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni użytkowej 407,82 m2. Budynek obejmuje hol dworcowy wraz z toaletami na parterze, punkt obsługi klienta, pomieszczenie użytkowe wynajmowane na cele komercyjne, pomieszczenie dyżurnych ruchu oraz położone na I piętrze pomieszczenie socjalne wraz z toaletami;
  • Dworzec tramwajowo-autobusowy Junikowo, ul. Grunwaldzka 347, 60-166 Poznań, z działką o powierzchni 9597 m2, na której znajdują się zadaszenia peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni użytkowej 150,4 m2. Budynek obejmuje punkt obsługi klienta, pomieszczenia techniczne                             i gospodarcze, toalety dla podróżnych, pomieszczenie użytkowe wynajmowane na cele komercyjne oraz umiejscowione na I piętrze pomieszczenie socjalne wraz                             z toaletami;
  • Dworzec autobusowy Śródka, ul. Jana Pawła II 4, 61-139 Poznań, z działką o powierzchni 10523 m2, na której znajdują się zadaszenia peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, parterowy o powierzchni użytkowej 238 m2. Budynek obejmuje punkt obsługi klienta, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, toalety dla podróżnych, pomieszczenie użytkowe wynajmowane na cele komercyjne, pomieszczenie dyżurnych ruchu oraz pomieszczenie socjalne wraz z toaletami;
  • Dworzec autobusowy Górczyn, ul. Zgoda 25, 61-122 Poznań, z działką o powierzchni  7678m2 na której znajdują się zadaszenia peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, parterowy o powierzchni użytkowej 97,80 m2. Budynek obejmuje Punkt Obsługi Klienta, pomieszczenie poczekalni dla podróżnych, pomieszczenie dyżurnych ruchu oraz pomieszczenie socjalne wraz z toaletami;
  • Dworzec Zachodni, ul. Zachodnia, 60-700 Poznań, o powierzchni 3611m2, na którym znajdują się: przystanki (2 platformy tramwajowe – Dw. Zachodni DWZA41, DWZA 42– szklany tunel, 1 platforma autobusowa – Dw. Zachodni DWZA02 – skwer przed szklanym tunelem, 2 windy, przejście podziemne między przystankami tramwajowymi oraz przejście podziemne do łącznika PKP).

i Punktów Obsługi klienta (POK):

  • POK Sobieskiego, zlokalizowany w Dworcu autobusowym Jana III Sobieskiego, Franciszka Stróżyńskiego 40, 60-688 Poznań;
  • POK Rataje, zlokalizowany w Dworcu autobusowym Rataje, ul. Bolesława Krzywoustego 19, 61-144 Poznań;
  • POK Junikowo, zlokalizowany w Dworcu autobusowo-tramwajowym Junikowo,
    Grunwaldzka 347, 60-166 Poznań;
  • POK Śródka, zlokalizowany w Dworcu autobusowym Śródka, ul. Jana Pawła II 4, 61-139 Poznań;
  • POK Ogrody, zlokalizowany w budynku mieszkalno-usługowym, Waryńskiego 8,              60-101 Poznań;
  • POK Kaponiera, zlokalizowany w obiekcie Rondo Kaponiera, poziom -1, Franklina Roosevelta, 60-829 Poznań;
  • POK Kupiec Poznański, zlokalizowany w budynku usługowym, pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań;
  • POK Górczyn, zlokalizowany w Dworcu autobusowym Górczyn, ul. Zgoda 25, 61-122 Poznań;
  • POK Dębiec, zlokalizowany przy pętli tramwajowej ul. Opolska, 61-469 Poznań.
  1. Szczegółowy zakres i sposób realizacji usługi określony został w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (dla części I zamówienia) oraz załącznik nr 8 do SIWZ (dla części II zamówienia).

 

Kryteria oceny ofert:

      Przy ocenie oferty uwzględniane będą następujące kryteria określone maksymalnymi wartościami punktowymi:

Kryterium nr 1 – Cena brutto oferty – 80 pkt

Kryterium nr 2 – Czas reakcji (dojazd) grupy patrolowo – interwencyjnej na odebrany sygnał alarmowy 20 pkt

 

Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

Oferty należy złożyć do dnia 23.01.2020 r. godz. 12:00 w siedzibie ZKZL przy                                       ul. Matejki 57 w Biurze Obsługi Klienta pokój nr 1.

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.01.2020 r. w siedzibie Zamawiającego, sala konferencyjna 3 piętro godz. 12:15

 

Termin składania ofert: 23-01-2020 12:00

Termin publikacji: 16-01-2020 15:14

Drukuj
Data wydruku: 23.04.2024 11:37


Załączniki

IPU Dworce (1.5 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

IPU ZTM (1.4 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (32.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Odpowiedzi na pytania (88.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Sprostowanie załacznika nr 5 (67.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

załacznik nr 5 (19.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (71.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Wyniki (86.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (16.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 16.01.2020 15:29

Data aktualizacji informacji: 05.02.2020 10:47



Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.