Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji okien w budynkach komunalnych (VII części)

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji okien w mieszkalnych budynkach komunalnych (VII części) w następującym zakresie:

  • Część I – budynek przy ul. Umińskiego 19 ABC w Poznaniu,
  • Część II – budynek przy ul. Nowe Zagórze 5 -7 w Poznaniu,                                                                                           
  • Część III – budynek przy ul. Woźna 13 w Poznaniu,                                                                                                            
  • Cześć IV – budynek przy ul. Folwarcznej 20 w Poznaniu,                                                                                                 
  • Część V – budynek przy  ul. Folwarcznej 19 w Poznaniu,
  • Część VI – budynek przy ul. Św. Wojciech 29 w Poznaniu,     
  • Część VII – budynek przy ul. Szamarzewskiego 18 w Poznaniu.

UWAGA!

W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie Urzędu Zamówień Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie zagrożenia epidemicznego, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, oprócz opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania ofertdopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

W tym celu postępowanie zostało udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: 

https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/342113

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą nadal na obecnej stronie internetowej. 

UWAGA:

Zamawiający zmienił termin składania ofert na 08.06.2020 godz. 12:00 

Termin składania ofert: 08-06-2020 12:00

Termin publikacji: 05-05-2020 14:47

Drukuj
Data wydruku: 25.04.2024 22:12


Załączniki

SIWZ (588.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (91.2 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

IPU (420.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie (164.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

PFU (475.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Folwarczna 19 (11 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Folwarczna 20 (16.4 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Nowe Zagórze 5-7 (9.9 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Szamarzewskiego 18 (6.6 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Św. Wojciech 29 (5.8 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Umińskiego 19 ABC (8.6 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Woźna 13 (10 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zmiana SIWZ i terminu składania ofert na 28.05.2020 (159.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (88.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zmiana terminu składania ofert na 04.06.2020 (62.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (73.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Odpowiedzi na pytania_zmiana terminu na 08.06.2020 (219.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia _zmiana terminu na 08.06.2020 (68.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (97.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Unieważnienie (38.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 05.05.2020 14:49

Data aktualizacji informacji: 13.08.2020 10:18



Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.