Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót oraz wycinka drzew i krzewów na Terenie Budowy – zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę drzew i krzewów wraz z zagospodarowaniem drewna pochodzącego z wycinki i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanału technologicznego,
- budowę chodnika oraz budowę/przebudowę zjazdów na drogę publiczną,
- odtworzenie zgodnie z Dokumentacją Projektową, konstrukcji nawierzchni jezdni Hulewiczów rozbieranej w związku z wykonywanymi robotami, które należy wykonać do poziomu warstwy wiążącej włącznie,
- przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wymaganych odbiorów i decyzji dopuszczających wykonane elementy do użytkowania, w tym odbioru Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: Istotne Postanowienia Umowne wraz z załącznikami (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ; Dokumentacja Projektowa – zał. nr 9 do SIWZ; Przedmiar robót – zał. nr 9 do SIWZ – stanowiący jedynie dokument informacyjny, poglądowy. Odstępstwa od wartości wskazanych w przedmiarze robót nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w ofercie wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, wynikających w szczególności z Dokumentacji Projektowej. Uwaga! Przedmiar robót zawiera szczegółowe informacje co do zakresu robót odtworzeniowych konstrukcji jezdni ulicy Hulewiczów; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9 do SIWZ; Umowa nr ZN. ZN.222.26.2018 z dnia 21.03.2019 zawartą pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zamawiającym – zał. nr 9 do SIWZ; Umowa nr 350/UZ/2020 z dnia 18.09.2020 r. zawartą pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zamawiającym w zakresie dotyczącym przeprowadzenia prac związanych wycinką drzew i krzewów i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 do SIWZ; Wytyczne gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 9 do SIWZ; Wytyczne dotyczące zakresu i sposobu wykonania robót odtworzeniowych – zał. nr 9 do SIWZ.
UWAGA!
W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie Urzędu Zamówień Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie zagrożenia epidemicznego, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, dopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W tym celu postępowanie zostało udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/400903
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą nadal na obecnej stronie internetowej.
UWAGA! Zmiana terminu składania ofert.
Oferty należy składać do dnia 18.12.2020 r. do godz.13.00.
Termin składania ofert: 18-12-2020 13:00
Termin publikacji: 27-11-2020 16:52