Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

  1. uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, oraz wycinkę drzew na Terenie Budowy – zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę,
  2. budowę wolnostojącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwusegmentowego na działce nr 814/5 ark.03 i części działki 701/1 ark. 04, obręb Piątkowo w Poznaniu przy ul. Hulewiczów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności: przyłącza wodno-kanalizacyjne, kotłownia gazowa, drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, mała architektura oraz nasadzenia, zjazd z drogi publicznej, zagospodarowanie terenu otaczającego budynek,
  3. koordynowanie robót związanych z wykonaniem przyłączy i/lub sieci mediów przez gestorów mediów (m.in. przez Aquanet S.A., ENEA S.A., PSG Sp. z o.o.) oraz usunięciem kolizji z istniejącą infrastrukturą (w szczególności uzgodnienie terminów i warunków wykonania przyłączy i/lub sieci),
  4. zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on – line i dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery (Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania w zakresie ochrony wizerunku i danych osobowych osób przebywających na Terenie Budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności wykonać i umieścić na własny koszt przed wejściem na Teren Budowy tablicę informacyjną o zamontowaniu kamery i dokumentowaniu postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego, w taki sposób, aby każdy przebywający na Terenie Budowy mógł się z nią zapoznać). Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 5 do Umowy,
  5. wykonanie na własny koszt 1 banera o wymiarach minimum 7,0 m x 4,0 m i do zawieszenia na ogrodzeniu w miejscu widocznym od strony ul. Hulewiczów, na którym przedstawione będą podstawowe informacje marketingowe: logo Zamawiającego, logo Wykonawcy, telefony Biura Obsługi Klienta Zamawiającego wraz z wizualizacją Obiektu, przekazaną przez Zamawiającego,
  6. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu,
  7. zapewnienie wyposażonego w meble biurowe kontenera biurowego do wyłącznej dyspozycji pracowników Zamawiającego i/lub inspektorów nadzoru, podłączonego do zasilania Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego, przez cały okres wykonywania przedmiotu Umowy,
  8. Wykonanie dodatkowego malowania klatek schodowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich budynków,
  9. utrzymanie nasadzeń kompensacyjnych przez cały okres gwarancji w terminie wynikającym z decyzji o wycince drzew (załącznik nr 7 do Umowy).

 

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:

  • Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ;
  • Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym – zał. nr 9 do SIWZ;
  • Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ – stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy;
  • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. nr 11 do SIWZ;
  • Decyzji o pozwoleniu na budowę – zał. nr 12 do SIWZ;
  • Specyfikacji urządzenia rejestrującego –zał. nr 13 do SIWZ;
  • Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 14 do SIWZ;
  • Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych
    i współwłasności z udziałem Miasta Poznania – zał. nr 15 do SIWZ;
  • Wytyczne do sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego – zał. nr 16 do SIWZ.

Termin składania ofert: 14-08-2019 13:00

Termin publikacji: 19-07-2019 13:19

Drukuj
Data wydruku: 22.11.2024 01:36


Załączniki

Ogłoszenie (198.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

SIWZ (624.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

IPU (576.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 9 do SIWZ_Dokumentacja Projektowa (317.9 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 10 do SIWZ_Przedmiary robót (1.4 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 11 do SIWZ_STWIOR (3.7 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 12 do SIWZ_Decyzja nr 696 2019 o pozwoleniu na budowę (2.3 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 13 do SIWZ_Specyfikacja urządzenia rejestrującego (28.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 14 do SIWZ_Wytyczne gestorów mediów dotyczące odbiorów (3.7 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 15 do SIWZ_Zasady wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych MP (928.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Zał. nr 16 do SIWZ_Wytyczne do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego (875 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (72.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

odpowiedzi na zapytania (272.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

ogłoszenie o zmienie ogłoszenia (101.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

odpowiedzi II (2.1 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

dokumentacja (8.3 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

mapa do celów projektowych (562.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

opinia Aquanet (1.4 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

opis techniczny (63 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

wytyczne do projektu (6.5 MB)

ico Pobierz/Otwórz plik

odpowiedzi III (858.2 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

odpowiedzi IV (233.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

odpowiedzi V (484.1 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (396.4 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

wyniki (426 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (52.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 19.07.2019 13:18

Data aktualizacji informacji: 04.10.2019 12:24

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Hide picture