Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, oraz wycinkę drzew na Terenie Budowy – zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę,
- budowę wolnostojącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwusegmentowego na działce nr 814/5 ark.03 i części działki 701/1 ark. 04, obręb Piątkowo w Poznaniu przy ul. Hulewiczów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności: przyłącza wodno-kanalizacyjne, kotłownia gazowa, drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, mała architektura oraz nasadzenia, zjazd z drogi publicznej, zagospodarowanie terenu otaczającego budynek,
- koordynowanie robót związanych z wykonaniem przyłączy i/lub sieci mediów przez gestorów mediów (m.in. przez Aquanet S.A., ENEA S.A., PSG Sp. z o.o.) oraz usunięciem kolizji z istniejącą infrastrukturą (w szczególności uzgodnienie terminów i warunków wykonania przyłączy i/lub sieci),
- zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on – line i dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery (Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania w zakresie ochrony wizerunku i danych osobowych osób przebywających na Terenie Budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności wykonać i umieścić na własny koszt przed wejściem na Teren Budowy tablicę informacyjną o zamontowaniu kamery i dokumentowaniu postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego, w taki sposób, aby każdy przebywający na Terenie Budowy mógł się z nią zapoznać). Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 5 do Umowy,
- wykonanie na własny koszt 1 banera o wymiarach minimum 7,0 m x 4,0 m i do zawieszenia na ogrodzeniu w miejscu widocznym od strony ul. Hulewiczów, na którym przedstawione będą podstawowe informacje marketingowe: logo Zamawiającego, logo Wykonawcy, telefony Biura Obsługi Klienta Zamawiającego wraz z wizualizacją Obiektu, przekazaną przez Zamawiającego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu,
- zapewnienie wyposażonego w meble biurowe kontenera biurowego do wyłącznej dyspozycji pracowników Zamawiającego i/lub inspektorów nadzoru, podłączonego do zasilania Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego, przez cały okres wykonywania przedmiotu Umowy,
- Wykonanie dodatkowego malowania klatek schodowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich budynków,
- utrzymanie nasadzeń kompensacyjnych przez cały okres gwarancji w terminie wynikającym z decyzji o wycince drzew (załącznik nr 7 do Umowy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
- Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ;
- Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym – zał. nr 9 do SIWZ;
- Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ – stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy;
- Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. nr 11 do SIWZ;
- Decyzji o pozwoleniu na budowę – zał. nr 12 do SIWZ;
- Specyfikacji urządzenia rejestrującego –zał. nr 13 do SIWZ;
- Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 14 do SIWZ;
- Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych
i współwłasności z udziałem Miasta Poznania – zał. nr 15 do SIWZ; - Wytyczne do sporządzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego – zał. nr 16 do SIWZ.
Termin składania ofert: 14-08-2019 13:00
Termin publikacji: 19-07-2019 13:19