Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

Zaprojektowanie i wykonanie przyłącza instalacji gazowej, wydzielenie pomieszczenia kotłowni, wykonanie nowej instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej w budynku użytkowym w Poznaniu przy ul. Borówki 4B

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przyłącza instalacji gazowej, wydzielenie pomieszczenia kotłowni, wykonanie nowej instalacji c.o., wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej w budynku użytkowym w Poznaniu przy ul. Borówki 4B, w zakresie robót polegających na:

  1. opracowaniu na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego (w rozumieniu art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm., zwanej dalej Prawem budowlanym) obejmującego Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),
  2. uzyskaniu na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,

  3. pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,

  4. realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).

Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwany dalej PF-U dostępny w wersji elektronicznej poniżej.

UWAGA!

W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie Urzędu Zamówień Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie zagrożenia epidemicznego, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, oprócz opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania ofertdopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

W tym celu postępowanie zostało udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: 

https://platformazakupowa.pl/transakcja/410214

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą nadal na obecnej stronie internetowej. 

UWAGA: Miejscem złożenia ofert (w przypadku składania oferty w formie pisemnej) jest Kancelaria Zamawiającego (pokój nr 1, parter). Nie dopuszcza się składania ofert do skrzynki podawczej znajdującej się na zewnątrz budynku ZKZL.

 

UWAGA! Zmiana terminu składania/otwarcia ofert:

Nowy termin składania ofert: 26.01.2021 r., godz. 12:00

Nowy termin otwarcia ofert: 26.01.2021 r., godz. 12:30

Termin składania ofert: 26-01-2021 12:00

Termin publikacji: 23-12-2020 15:17

Drukuj
Data wydruku: 08.05.2024 20:38


Załączniki

Ogłoszenie (253.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

SIWZ (914.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

PFU (705.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Formularze (115.5 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_05.01.2021 (697.7 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_05.01.2021 (82.8 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Pytania i odpowiedzi_22.01.2021 (116 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja z otwarcia ofert (114.6 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Informacja o unieważnieniu postępowania (93.3 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Ogłoszenie BZP o udzieleniu zamówienia (unieważnienie) (92.9 KB)

ico Pobierz/Otwórz plik

Data wytworzenia informacji: 23.12.2020 15:21

Data aktualizacji informacji: 12.08.2021 10:47



Sign In

Register

Reset Password

Please enter your username or email address, you will receive a link to create a new password via email.