Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo – usługowych przy ul. Świt 34 – 36 w Poznaniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji remontu w etapach, które zapewnią oddawanie kolejnych pawilonów do użytkowania najemcom. Dla pawilonów oddawanych do użytkowania w poszczególnych etapach, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania każdorazowo pozwolenia na użytkowanie.
Etapy remontu obejmują:
- „Etap I” – Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego:
- Przygotowanie pomieszczenia parteru lokalu nr 1 w pawilonie E na potrzeby przeniesionych najemców z innych pawilonów,
- sprzedaż i montaż węzła cieplnego w piwnicy pawilonu E wraz z wykonaniem remontu części pawilonu E (podpiwniczenia w całości). Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu Umowy sprzedaży i montażu węzła cieplnego, co szczegółowo określa 1 ust. 3 Umowy
- remont pawilonów A i F wraz zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni.
- „Etap II” – Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego remont pawilonu
E (pozostała część niewykonana w Etapie I) oraz pawilonów B, C, D i I piętra wraz z zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
- Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ;
- Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym – zał. nr 9 do SIWZ;
- Przedmiarze robót – zał. nr 10 do SIWZ – stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy;
- Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 11 do SIWZ;
- Decyzji pozwolenia na budowę – zał. nr 12 do SIWZ;
- Specyfikacją urządzenia rejestrującego –zał. nr 13 do SIWZ;
- Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 14 do SIWZ;
- Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych
i współwłasności z udziałem Miasta Poznania – zał. nr 15 do SIWZ; - Wytyczne dotyczące kontenerów – zał. nr 16 do SIWZ;
- Mapka poglądowa z podziałem na etapy – zał. nr 17 do SIWZ.
- Schemat podziału pawilonów wraz z wytycznymi w zakresie podziału – zał. nr 18 do SIWZ
- Wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego – załącznik nr 19 do SIWZ
UWAGA! Zmiana terminu składania/otwarcia ofert:
Termin składania ofert: 17.05.2019 r. godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 17.05.2019 r. godz. 12:15
Termin składania ofert: 17-05-2019 12:00
Termin publikacji: 15-04-2019 15:22