Tryb zamówienia: Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi
Podstawa prawna: art. 138o Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz.1843), zwana dalej Ustawą.
Opis przedmiotu zamówienia: [CPV: 79710000-4]
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej wraz z dojazdem grupy interwencyjnej nieruchomości w podziale na VII części:
Część I – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Roboczej 4 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część II – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część III – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy Pl. Kolegiackim 12a w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń
w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część IV – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Mickiewicza 31 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część V – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Kasprzaka 16 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część VI – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej;
Część VII – świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 22 w Poznaniu, oraz znajdującego się w obiektach mienia w szczególności w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie, jak również sprawdzania pomieszczeń w celu zapobiegania ewentualnym przyczynom powstawania pożaru, a w przypadku próby włamania lub dewastacji wezwanie grupy interwencyjnej.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji usługi określony został w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ (dla części I zamówienia) oraz załącznik nr 9 do SIWZ (dla części II, III, IV, V, VI oraz VII zamówienia)
Kryteria oceny ofert:
Przy ocenie oferty uwzględniane będą następujące kryteria określone maksymalnymi wartościami punktowymi:
Kryterium nr 1 – Cena brutto oferty – 70% (waga kryterium)
Kryterium nr 2 – Wysokość stawki miesięcznego wynagrodzenia brutto pracownika ochrony – 30% (waga kryterium)
W ramach kryterium „wysokość stawki miesięcznego wynagrodzenia za pacę brutto pracę” Zamawiający oceniał będzie wartość wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Stawka miesięcznego wynagrodzenia odpowiada pojęciu godnego wynagrodzenia traktowanego jako aspekt społeczny wskazany w art. 29 ust. 4 Ustawy, zgodnie z którym Wykonawca będzie miał za zadanie zapewnienie takich warunków zatrudnienia pracowników zaangażowanych w realizację zamówienia, które gwarantowałyby tym pracownikom możliwość zapewnienia nie tylko w stopniu minimalnym potrzeb socjalnych ale również warunków do pełnego rozwoju.
Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:
-
Oferty należy złożyć do dnia 12.01.2021 r. Godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, w Kancelarii.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.01.2021 r., w siedzibie Zamawiającego, w Sali na parterze o godzinie 13:30
Uwaga: w pkt 16 SIWZ w zakresie wadium dla części II zamówienia w kwocie wadium wskazanej słownie była omyłka pisarska, która została skorygowana przez Zamawiającego (zob. pismo „Odpowiedzi na pytania_07.01.2021). Prawidłowa kwota wadium dla części II to 1.000 zł (słownie tysiąc złotych 00/100).
Termin składania ofert: 12-01-2021 13:00
Termin publikacji: 30-12-2020 14:22