Przedmiot zamówienia obejmuje prace modernizacyjne dachów budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 6 części:
-
-
ul. Długa 7 wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej (technicznej) na modernizację dachu wraz z dobudową przewodów wentylacji grawitacyjnej oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym jeśli zachodzi taka konieczność, decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich,
-
ul. Akacjowa 11,
-
ul. Św. Szczepana 9,
-
ul. Dmowskiego 134,
-
ul. Siemiradzkiego 3A – garaże,
-
ul. Strusia 2B.
-
Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia wskazane w 3.1. nieruchomości mają charakter mieszkalny, z wyjątkiem nieruchomości:
część III – ul. Św. Szczepana 9 (budynek użytkowy), część V – ul. Siemiradzkiego 3A (garaże) oraz część VI – ul. Strusia 2B (budynek użytkowy), które są lokalami użytkowymi. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż dla lokali mieszkalnych należy przyjąć podatek od towarów i usług według stawki VAT w wysokości 8 %, natomiast dla lokali użytkowych należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 23 %.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
-
Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację dachu wraz z dobudową przewodów wentylacji grawitacyjnej dla budynku przy ul. Długiej 7 w Poznaniu.
-
Uzyskanie wszelkich, niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień (w tym, jeśli zachodzi taka konieczność, pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatorskiego).
-
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, STWiOR oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 9 do SIWZ oraz IPU – załącznik nr 8 do SIWZ.
UWAGA!
W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie Urzędu Zamówień Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie zagrożenia epidemicznego, Zamawiający w niniejszym postępowaniu, oprócz opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania ofert, dopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W tym celu postępowanie zostało udostępnione na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/349382
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą nadal na obecnej stronie internetowej.
UWAGA! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert:
Nowy termin składania ofert: 15.06.2020 r. godz. 14:00
Nowy termin otwarcia ofert: 15.06.2020 r. godz. 14:15
Termin składania ofert: 15-06-2020 14:00
Termin publikacji: 25-05-2020 15:22