Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej
PF-U, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ,, dokumentacji technicznej na wykonanie prac związanych z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Rawickiej 51 w Poznaniu – zwanej dalej Dokumentacją, - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę obejmującej wykonanie remontu, na podstawie wykonanej Dokumentacji, a także wszelkich koniecznych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, postanowień, opinii, ekspertyz i decyzji oraz innych aktów niezbędnych do wykonania prac remontowych, będących przedmiotem Umowy,
- pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotu Umowy w zakresie sporządzonej Dokumentacji,
- wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową budynku przy ul. Rawickiej 51 w Poznaniu obejmujących w szczególności:
- rozbiórkę części ogrodzenia od strony ulicy Rawickiej,
- przebudowę istniejącego przyłącza gazowego,
- budowę miejsc postojowych od strony ulicy Rawickiej,
- budowę nowego ogrodzenia, jako kontynuacji elewacji frontowej,
- rozbiórkę schodów zewnętrznych od strony ogrodu,
- przebudowę istniejącego budynku,
- remont wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych,
- remont wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- przebudowę instalacji centralnego ogrzewania,
- przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wymianą kotła gazowego,
- modernizację przyłącza oraz wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej D150, znajdującej się na terenie nieruchomości, objętej inwestycją,
- rozbudowę istniejącego budynku o klatkę schodową,
- budowę szybu windowego, zapewniającego możliwość zatrzymywania się na
czterech poziomach: poziomie piwnicy, poziomie terenu, pierwszej kondygnacji nadziemnej oraz drugiej kondygnacji nadziemnej, - dostawę i montaż dźwigu osobowego, zapewniającego dostęp osobom niepełnosprawnym,
- rozbudowę budynku o niepodpiwniczoną część o dwóch kondygnacjach nadziemnych, w której znajdować się będą toalety i sale zajęciowe,
- sporządzenie projektu budowlanego zamiennego oraz uzyskanie decyzji
o zmianie pozwolenia na budowę w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji inwestycji okoliczności, które spowodują istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę, - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań, potwierdzonych protokołami,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie wszelkich dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy,
- zapewnienie objęcia kierownictwa budowy, a w razie konieczności także kierownictwa robót, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane
i będącej członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.- uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile będzie to konieczne) lub uzyskanie zaświadczenia o dokonaniu zgłoszenia zakończenia robót i braku sprzeciwu właściwego organu administracji publicznej na rozpoczęcie użytkowania budynku.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy dostępny w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl (złącznik nr 9 do SIWZ)
Termin składania ofert: 06-11-2018 13:00
Termin publikacji: 22-10-2018 09:23