Kontakt

pin   ul. Matejki 57, 60-770 Poznań

  tel. 614158800

  fax +48 614158809 

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek 8.00 - 17.00

od wtorku do piątku 8.00 - 15.30

ZKZL uruchamia kolejny kanał komunikacji dla klientów

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych uruchomił kolejny kanał komunikacji z klientami w związku z wstrzymaniem przyjęć klientów w Biurze Obsługi Klienta. Od dzisiaj najemcy mogą się komunikować również przez komunikator Skype.

W związku z decyzją władz Miasta Poznania o zamknięciu przedszkoli, szkół spowodowanej  zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce od 11 marca wstrzymano przyjęcia w terenowych Punktach Obsługi Klienta, Biurze Obsługi Klienta przy ul. Matejki 57 oraz w oddziale spółki przy ul. Ognik 20a. Spółka funkcjonuje cały czas i sprawy najemców realizowane są na bieżąco. Aby ułatwić klientom kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta ZKZL wprowadził możliwość kontaktowania się z pracownikami poprzez komunikator Skype. Dzięki tej funkcjonalności można skorzystać zarówno z rozmowy telefonicznej jak i video czatu poprzez komunikator. Cały czas dostęp do pracowników odbywa się także drogą mailową oraz telefoniczną przez numery stacjonarne. Kontakt poprzez komunikator Skype jest możliwy w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.

Poniżej przedstawiamy instrukcję korzystania z komunikatora:

1. Po włączeniu komunikatora wideo Skype pokaże się nam następujące okno. W miejscu zaznaczonym kolorem różowym wpisujemy następujący adres email: bok@zkzl.poznan.pl

2. Następnie wybieramy dokładnie ten kontakt który jest zaznaczony na różowo

3. Żeby zadzwonić do Biura Obsługi Klienta wybieramy Rozmowę wideo lub Rozmowę audio. 

Data wydruku: 22.11.2024 06:27

Data wytworzenia informacji: 12.03.2020 14:03

Data aktualizacji informacji: 12.03.2020 14:03

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Hide picture