Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych uruchomił kolejny kanał komunikacji z klientami w związku z wstrzymaniem przyjęć klientów w Biurze Obsługi Klienta. Od dzisiaj najemcy mogą się komunikować również przez komunikator Skype.
W związku z decyzją władz Miasta Poznania o zamknięciu przedszkoli, szkół spowodowanej zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce od 11 marca wstrzymano przyjęcia w terenowych Punktach Obsługi Klienta, Biurze Obsługi Klienta przy ul. Matejki 57 oraz w oddziale spółki przy ul. Ognik 20a. Spółka funkcjonuje cały czas i sprawy najemców realizowane są na bieżąco. Aby ułatwić klientom kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta ZKZL wprowadził możliwość kontaktowania się z pracownikami poprzez komunikator Skype. Dzięki tej funkcjonalności można skorzystać zarówno z rozmowy telefonicznej jak i video czatu poprzez komunikator. Cały czas dostęp do pracowników odbywa się także drogą mailową oraz telefoniczną przez numery stacjonarne. Kontakt poprzez komunikator Skype jest możliwy w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.
Poniżej przedstawiamy instrukcję korzystania z komunikatora:
1. Po włączeniu komunikatora wideo Skype pokaże się nam następujące okno. W miejscu zaznaczonym kolorem różowym wpisujemy następujący adres email: bok@zkzl.poznan.pl
2. Następnie wybieramy dokładnie ten kontakt który jest zaznaczony na różowo
3. Żeby zadzwonić do Biura Obsługi Klienta wybieramy Rozmowę wideo lub Rozmowę audio.