Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych wprowadza nową funkcjonalność dla swoich najemców. Od teraz zgłoszenia usterek będzie można zgłosić przez specjalnie dedykowaną stronę internetową.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych od kilku lat stara się wprowadzać szereg usprawnień dla swoich najemców. Wiele projektów zostało przeniesionych na stronę internetową. Innowacyjnym rozwiązaniem były między innymi zapisy na mieszkania w nowej inwestycji przy ul. Opolskiej. Mieszańcy miejskiego zasobu mogli zgłosić chęć zamiany swojego „M” i przeprowadzkę na poznańskie Świerczewo przez specjalnie przygotowaną stronę internetową. W kolejnych edycjach programu „Mieszkanie do remontu” chętni do udziału w programie mogą sprawdzić zakres prac, rzuty mieszkań czy zdjęcia w interaktywnym folderze. Dodatkowo można złożyć wniosek on-line, który jest honorowany w taki sam sposób jak papierowa wersja złożona w Biurze Obsługi Klienta.
Teraz spółka wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców i stworzyła specjalną stronę internetową poświęconą zgłoszeniom usterek i awarii w miejskim zasobie. Strona jest bardzo intuicyjna i w łatwy sposób prowadzi do złożenia zgłoszenia. Na wstępie musimy wybrać czego dotyczy usterka. Mamy tutaj do wyboru aż cztery rozwiązania: lokal, budynek, plac zabaw i grunty sąsiadujące z nieruchomością. Następnie wpisujemy adres, który po wpisaniu pierwszych liter jest rozwijany w domyślnej liście. Dzięki temu precyzyjnie będzie można wskazać konkretną nieruchomość. W kolejnym kroku wybieramy kategorię usterki. Dzięki tej funkcjonalności pracownicy spółki będą mogli precyzyjniej skierować naprawę do konkretnych podmiotów świadczących usługi z danej branży. Strona umożliwia nam również doprecyzowanie naszego zgłoszenia o konkretny problem. Opcjonalnie można uzupełnić zgłoszenie o opis oraz dołączyć załączniki w postaci zdjęć lub dokumentów.
Nową funkcjonalność można znaleźć na stronie internetowej ZKZL pod hasłem „Zgłoś awarię” (https://zkzl.poznan.pl/zglos-awarie/). Cały czas obowiązują też inne formy zgłoszenia czyli kontakt telefoniczny z terenowymi Punktami Obsługi Klienta w godzinach funkcjonowania spółki oraz kontakt z Pogotowiem Technicznym w pozostałych godzinach lub w weekendy.