Mając na uwadze kilkukrotne zmiany w opłatach za korzystanie z zajmowanych lokali, jakie miały miejsce w ostatnich miesiącach, które spowodowane były zmianą stawek czynszu oraz zmianą stawek za zużycie wody i odbiór ścieków, ZKZL sp. z o.o. informuje, że w przypadku wątpliwości, co do aktualnej kwoty miesięcznych opłat (czynsz najmu + opłaty za media) Spółka zachęca do kontaktu z pracownikami Spółki pod wskazanymi numerami telefonów:
Biuro Obsługi Klienta | ul. Matejki 57 | 614158800; bok@zkzl.poznan.pl |
Punkt Obsługi Klienta nr 1 | ul. Brzask 3 | 614158701; pok1@zkzl.poznan.pl |
Punkt Obsługi Klienta nr 2 | os. Piastowskie 77 | 614158702; pok2@zkzl.poznan.pl |
Punkt Obsługi Klienta nr 3 | ul. 23 Lutego 4/6a | 614158703; pok3@zkzl.poznan.pl |
Punkt Obsługi Klienta nr 4 | ul. Łozowa 26 | 614158704; pok4@zkzl.poznan.pl |
Punkt Obsługi Klienta nr 5 | ul. Nehringa 2 | 614158705; pok5@zkzl.poznan.pl |
Jednocześnie ZKZL przypomina o likwidacji dotychczasowych książeczek czynszowych, które od stycznia 2023 roku nie będą już dystrybuowane wśród mieszkańców.
W związku z tym, ZKZL zachęca osoby posiadające dostęp do internetu, do korzystania z nowego narzędzia jakim jest Portal Najemcy (www.portalnajemcy.zkzl.poznan.pl). Portal Najemcy to platforma, na której poznaniacy zajmujący lokale komunalne mogą w łatwy sposób mogą załatwić wszystkie sprawy mieszkaniowe np. podać stan liczników, ustalić aktualną wysokość opłat, czy też dowiedzieć się o nadchodzących przeglądach w zamieszkiwanym budynku.
Portal Najemcy zawiera też funkcjonalność, umożliwiającą dokonywanie płatności za zajmowane lokale.
Gorąco zachęcamy do skorzystania z korzystania z Portalu Najemcy!