Od dziś mieszkańcy oraz najemcy komercyjni lokali komunalnych swoje sprawy załatwiają w nowych Punktach Obsługi Klienta. Administrowaniem lokalami komunalnymi zajmuje się bezpośrednio Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, a nie jak dotychczas, zewnętrzna firma (Zespół Zarządców Nieruchomości). Wiceprezydent Poznania Tomasz Lewandowski, nadzorujący gospodarkę lokalową, przyglądał się dziś pierwszym godzinom pracy nowych Punktów Obsługi Klienta. Spotkał się z pracownikami i klientami w POK 3 przy ulicy 23 Lutego 4/6A.
Wprowadzone zmiany mają na celu poprawę jakości obsługi, w tym przede wszystkim usprawnienie i skrócenie większości procedur. Na terenie Poznania zostały uruchomione nowe Punkty Obsługi Klienta w rejonach: Wilda, Łazarz, Grunwald, Stare Miasto i Nowe Miasto. W pięciu POK załatwiane są bieżące sprawy lokatorów, takie jak m. in.: zgłoszenia awarii, zgłoszenia spraw dotyczących bieżącej eksploatacji, rozliczania mediów, sprawdzenia stanu konta i stanu zadłużenia lokalu. POKi czynne są we wszystkie dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30, w poniedziałki do 17.00.
Nowe Punkty Obsługi Klienta POK:
POK nr 1 – Poznań, ul. Brzask 3 tel. 61 659 67 01
POK nr 2 – Poznań, os. Piastowskie 77 tel. 61 659 67 02
POK nr 3 – Poznań, ul. 23 Lutego 4/6A tel. 61 659 67 03
POK nr 4 – Poznań, ul. Łozowa 26 tel. 61 659 67 04
POK nr 5 – Poznań, ul. Nehringa 2 tel. 61 659 67 05
Szczegółowe informacje dotyczące działania nowych Punktów Obsługi Klienta można uzyskać pod numerami: ZKZL: 061 869 48 00, lub Poznań Kontakt: 61 646 33 44. Na stronie www.zkzl.poznan.pl dostępne są między innymi wykazy, dotyczące obszarów działania każdego z POK oraz ważne dla najemców mieszkań i lokali komunalnych informacje.
Relacja z dzisiejszego otwarcia POK 3 także na stronach miejskich http://www.poznan.pl/mim/info/news/zkzl-przejmuje-administrowanie-miejskimi-lokalami,109163.html.
Termin składania ofert: 21-08-2017 08:00
Termin publikacji: 21-08-2017 15:00