W związku z elektronizacją zamówień publicznych uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej kwoty 30.000 euro (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu unijnego (przetargi zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych poprzez stronę internetową pod adresem https://platformazakupowa.pl/
W związku z powyższym, w środę 12.12.2018 r. w siedzibie Spółki odbędzie się szkolenie dla obecnych i przyszłych wykonawców w zakresie korzystania z Platformy Zakupowej, w tym składania ofert i komunikacji z zamawiającym.
Zainteresowanych udziałem prosimy o zgłoszenia na adres szkolenia@zkzl.poznan.pl do dnia 11.12.2018 r. do godz. 15:00