Burza, która przeszła nad Poznaniem spowodowała wiele zniszczeń. Wiele z mieszkań i piwnic zostało zalanych. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych pragnie zapewnić, że wszystkie zgłoszenia od najemców przyjmowane są priorytetowo i staramy się usunąć wszystkie usterki w możliwie jak najszybszym czasie.
Administratorzy budynków z których przyjęliśmy zgłoszenia od wczoraj zbierają dokumentację zdjęciową, która wysyłana jest do ubezpieczyciela w celu jak najszybszej wyceny oraz uzyskania odszkodowania.
Szkody powstałe w wyniku burzy będziemy starali się usunąć w możliwie jak najszybszym czasie. Prosimy jednocześnie o cierpliwość i wyrozumiałość, ze względu na dużą liczbę zgłoszeń, które trafiły do nas od Państwa.
Wszystkie osoby, które jeszcze nie zgłosiły powstałych szkód mogą to zrobić telefonicznie, dzwoniąc pod numer Punktu Obsługi Klienta, który odpowiada za Państwa nieruchomość lub mailowo na adres: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl