Najemcy lokali miejskich od 21 sierpnia obsługiwani są bezpośrednio przez administratorów Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych. W pięciu dzielnicach Poznania (Wilda, Łazarz, Grunwald, Stare Miasto i Nowe Miasto) uruchomione zostały nowe Punkty Obsługi Klienta (POK). Wprowadzone zmiany znacząco poprawią jakość obsługi oraz usprawnią i przede wszystkim skrócą większość procedur. Dotychczas spółka zlecała zadanie zarządzania lokalami miejskimi firmom zewnętrznym.
Od 2006 roku bezpośrednią obsługą najemców lokali komunalnych w Poznaniu zajmowały się, wyłaniane w przetargach firmy. Przez 11 lat zadanie to realizowały trzy różne przedsiębiorca – od 2006 do 2009 – Feroma sp. z o. o.; do 2013 – Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A i do 2017 – ZZN WAM Sp. z o. o. Decyzję o zmianie sposobu administrowania poprzedziły liczne analizy, z których wynika, że dzięki nowym POK nie tylko obniżone zostaną koszty zarządzania lokalami, ale poprawi się również jakość obsługi. Jednym z ważniejszych motywów decyzji o zmianie było niezadowolenie mieszkańców z poziomu dotychczas świadczonych usług. Rezygnując z firm pośredniczących, ZKZL wprowadza zmiany poprawiające jakość obsługi oraz przyśpiesza większość procedur. Usprawniona zostanie obsługa zleceń dotyczących między innymi eksploatacji lokali, zgłoszenia awarii, rozliczania mediów sprawdzania stanu konta lub stanu zadłużenia lokalu. Wprowadzane są jednocześnie jednolite standardy obsługi klientów ZKZL.
Wprowadzenie nowych Punktów Obsługi Klienta poprzedzone zostaje intensywną kampanią informacyjną. Do wszystkich mieszkań i lokali komunalnych dotrą ulotki i plakaty informujące o nowych lokalizacjach POK, listami ulic przypisanych do obszaru każdego z punktów oraz z danymi kontaktowymi i godzinami pracy każdego z POK. Rozsyłany jest także list przybliżający najemcom ideę zmian. W poznańskich mediach i w Internecie pojawią się komunikaty informujące o nowym sposobie administrowania. Pod specjalnym numerem telefonu Poznań Kontakt 61 646 33 44, mieszkańcy będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania związane z użytkowaniem lokali komunalnych.
NOWE Punkty Obsługi Klienta POK
POK nr 1 – Poznań, ul. Brzask 3 tel. 61 659 67 01
POK nr 2 – Poznań, os. Piastowskie 77 tel. 61 659 67 02
POK nr 3 – Poznań, ul. 23 Lutego 4/6A tel. 61 659 67 03
POK nr 4 – Poznań, ul. Łozowa 26 tel. 61 659 67 04
POK nr 5 – Poznań, ul. Nehringa 2 tel. 61 659 67 05
Szczegółowe informacje dotyczące działania nowych Punktów Obsługi Klienta można uzyskać pod numerami: ZKZL 061 869 48 00 lub Poznań Kontakt 61 646 33 44.
Wykaz ulic przy których zlokalizowane są miejskie nieruchomości zarządzane przez ZKZL sp. z o.o., z podziałem na nowe Punkty Obsługi Klienta:
Punkt Obsługi Klienta nr 1 > kliknij
Punkt Obsługi Klienta nr 2 > kliknij
Punkt Obsługi Klienta nr 3 > kliknij
Punkt Obsługi Klienta nr 4 > kliknij
Punkt Obsługi Klienta nr 5 > kliknij
Termin składania ofert: 21-08-2017 08:00
Termin publikacji: 09-08-2017 11:23