Koordynator w Dziale Uruchomienia Sprzedaży

Twoja rola w zespole:

  • nadzór nad rozpatrywaniem wniosków o sprzedaż lokalu mieszkalnego/nieruchomości zabudowanej budynkiem jednorodzinnym
  • koordynacja spraw związanych z inwentaryzacją budynków oraz ewidencją zasobu
  • przygotowanie nieruchomości do sprzedaży – wstępne analizy, kompletowanie dokumentacji
  • opracowywanie i prezentowanie rekomendacji Spółki w zakresie zbycia lokali i budynków
  • weryfikacja dokumentacji inwentaryzacyjnej budynków pod kątem zgodności z innymi dokumentami oraz stanem faktycznym (współpraca z innymi działami i wyjaśnianie rozbieżności)
  • koordynacja korespondencji z użytkownikami zasobu, zarządcami budynków wspólnot mieszkaniowych w zakresie dokumentacji inwentaryzacyjnej
  • zlecanie operatów inwentaryzacyjnych oraz ich aktualizacji, kontrola formalna i merytoryczna dokumentacji
  • tworzenie kartotek budynków oraz zestawień lokali
  • organizowanie przejmowania i przekazywania nieruchomości do zasobu Spółki
  • nadzór nad realizacją umowy dzierżawy zawartej z Miastem Poznań
  • prowadzenie i aktualizacja rejestrów w dziale, analiza danych
  • w uzasadnionych przypadkach przeprowadzanie oględzin nieruchomości i pomiarów lokali
  • wprowadzanie i modyfikacja danych w zintegrowanym systemie informatycznym
  • organizacja i rozwój zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, inwentaryzację budynków i ewidencję zasobu

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: zarządzanie nieruchomościami
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata w zarządzaniu zespołem
  • mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentacją z inwentaryzacji budynków  
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego
  • podstawowa znajomość przepisów prawa budowlanego oraz rozporządzeń dotyczących warunków technicznych budynków i ewidencji gruntów i budynków
  • umiejętność analizy dużej ilości danych i formułowania poprawnych wniosków
  • umiejętność redagowania pism i dokumentów
  • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word)
  • zorientowanie na wyniki, skuteczność w działaniu i samodzielność
  • doskonałe zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
  • kreatywność i zdolność do rozwiązywania problemów

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dostęp do prywatnej opieki medycznej
  • pakiet sportowy
  • dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych (np. koncerty, teatr)
  • działania dobroczynne
  • spotkania integracyjne

Benefity

Poznań
Umowa o pracę

O nas:

Od początku naszej działalności przyświeca nam wartość pomagania innym. W miejskim zasobie zamieszkuje obecnie blisko 30 tysięcy osób, a w najbliższych latach planujemy wybudować ponad 1 000 nowych mieszkań komunalnych, aby nieść pomoc kolejnym beneficjentom.

Oprócz tego zajmujemy się m.in. wynajmem gruntów, konserwacją i remontami budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych (np. pod działalność gastronomiczną i handlową) oraz związanej z nimi infrastruktury.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych to ponad 370 pracowników pracujących w 7 biurach zlokalizowanych na terenie całego Poznania. Prężnie się rozwijamy, dlatego zależy nam na długofalowych relacjach z naszymi pracownikami.

Data wydruku: 22.02.2025 03:53

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Hide picture