
Specjalista ds. Obsługi Klienta POK1
Twoja rola w zespole:
- Obsługa klientów kontaktujących się bezpośrednio, telefonicznie i elektronicznie
- Udzielanie klientom kompleksowej informacji dotyczącej poszczególnych procedur związanych z obsługą użytkowników zasobu
- Wydawanie klientom wszelkiego rodzaju druków i wniosków związanych z zarządzanym zasobem
- Nadzór i kontrola nad obiegiem pism w Punkcie Obsługi Klienta
- Sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie obsługi klienta
- Obsługa korespondencji
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office)
- Komunikatywność, skrupulatność, umiejętność rozwiązywania problemów
- Znajomość standardów profesjonalnej obsługi klienta
- Odporność na stres
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej
- Pakiet sportowy
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych (np. kino, teatr)
- Działania dobroczynne
- Spotkania integracyjne
Benefity
Poznań
Umowa o pracę
O nas:
Od początku naszej działalności przyświeca nam wartość pomagania innym. W miejskim zasobie zamieszkuje obecnie blisko 30 tysięcy osób, a w najbliższych latach planujemy wybudować ponad 1 000 nowych mieszkań komunalnych, aby nieść pomoc kolejnym beneficjentom.Oprócz tego zajmujemy się m.in. wynajmem gruntów, konserwacją i remontami budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych (np. pod działalność gastronomiczną i handlową) oraz związanej z nimi infrastruktury.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych to ponad 370 pracowników pracujących w 7 biurach zlokalizowanych na terenie całego Poznania. Prężnie się rozwijamy, dlatego zależy nam na długofalowych relacjach z naszymi pracownikami.
Data wydruku: 26.03.2025 05:50