Koordynator Zespołu ds. Obsługi Technicznej

Twoja rola w zespole:

  • Kierowanie pracą kilkunastoosobowego zespołu
  • Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, w tym: kontrola stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych, nadzór nad przeglądami technicznymi i dokumentacją obiektów, weryfikacja i odbiór techniczny prac remontowych i inwestycji, nadzór nad usuwaniem awarii i usterek technicznych
  • Zarządzanie dokumentacją i współpraca z interesariuszami, w tym: aktualizacja dokumentacji technicznej i raportowanie, współpraca z zarządcami nieruchomości, wspólnotami, administracją i wykonawcami, udział w procesie likwidacji szkód i bieżącej obsługi zasobu
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe, w szczególności: realizacja obowiązków zgodnie z Prawem budowlanym w przypadku katastrofy budowlanej, współpraca z Centrum Zarządzania Kryzysowego i służbami ratowniczymi, nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne 
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze technicznej obsługi nieruchomości, 
    w tym min 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, norm technicznych oraz przepisów BHP
  • Znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma), systemów do zarządzania nieruchomościami oraz pakietu MS Office
  • Mile widziane uprawnienia budowlane oraz doświadczenie we współpracy z administracją publiczną i służbami nadzoru budowlanego
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Zdolności przywódcze i komunikacyjne
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
  • Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji

Z naszej strony możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej
  • Pakiet sportowy
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów
  • Dofinansowanie do wydarzeń kulturalnych (np. kino, teatr)
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Działania dobroczynne
  • Spotkania integracyjne

Benefity

Poznań
Umowa o pracę

O nas:

Od początku naszej działalności przyświeca nam wartość pomagania innym. W miejskim zasobie zamieszkuje obecnie blisko 30 tysięcy osób, a w najbliższych latach planujemy wybudować ponad 1 000 nowych mieszkań komunalnych, aby nieść pomoc kolejnym beneficjentom.

Oprócz tego zajmujemy się m.in. wynajmem gruntów, konserwacją i remontami budynków, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych (np. pod działalność gastronomiczną i handlową) oraz związanej z nimi infrastruktury.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych to ponad 370 pracowników pracujących w 7 biurach zlokalizowanych na terenie całego Poznania. Prężnie się rozwijamy, dlatego zależy nam na długofalowych relacjach z naszymi pracownikami.

Data wydruku: 26.03.2025 05:54

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

Hide picture